Jump to content

A Doom fejlesztői 1080p/60fps-t ígérnek minden platformon

2016. 02. 28. 16:00

A Doom 1080p-vel és 60 frames-per-seconddal fog futni állítólag minden platformon, tehát az új konzolokon is, ígérte az id Software.

A fejlesztőket idézve:

„Azt szeretnénk, hogy játékosaink ámuljanak, hogyan képesek a idTech 6 játékai és a DOOM a vizuálisan elképesztő 60 frames-per-secondra és az 1080p-re minden platformon, miközben más játékok sokszor nem tudnak hasonló kinézettel 30 FPS-t sem elérni.” írta a projekt egyik vezető programozója, Billy Khan a Bethesda blogján. „A célunk a legszebb 1080p és 60fps játék.”

A PC verzió külön nem került említésre, ám szinte biztosra merjük venni, hogy az 1080p-nél magasabb felbontások támogatása sem marad el. A frame-rate ezzel szemben kérdéses, ugyanis az idTech-alapú játékok általában alapértelmezetten nem mennek magasabbra 60-nál.

Khan hozzátette, hogy a játék motorja, az idTech 6, támogatja a modern grafikai technológákat, mint a fizikán alapuló renderelés és a dinamikus megvilágítások, melyek „lehetővé teszik a művészek számára, hogy olyan karaktereket és környezetet teremtsenek, mely valósabb és elképesztőbb az eddigieknél.”

A játék tech csoportjában számos korábbi Crytek fejlesztő dolgozik, akiknek egy része a cégnél a CryEngine fejlesztésében is részt vett.

A Doom május 13-án jelenik meg PC, PlayStation 4 és Xbox One kiadásokban.

(Forrás: vg247.com)