Jump to content

A Call of Duty: WW2 nem hozza vissza a végtelen sprintelést

2017. 05. 27. 11:30

Néhányan biztos fel fognak hördülni, hogy mégis miféle Call of Duty játék ez, de a Sledgehammer szakít a sorozat utóbbi részeiben bevett módszerrel és kiveszi a végtelen sprintelést a WW2-ből.

Véget ér a szuperkatonák korszaka a következő COD-al? A Sledgehammer Games egy teljesen új irányba viszi el a Call of Duty sorozatot a WW2-vel, ami azt is jelenti, hogy éveken át jól bevált mechanizmusokkal készülnek szakítani. Ez az új irány egy olyan jövőt vázol fel a COD sorozat számára, amiben nincsenek maratoni távokat szemrebbenés nélkül végigsprintelő szuperhősök, akik végtelenített lőszerrel szaggatják halomra az olajoshordó mögött üres tárral reszkető gépi ellenfeleket. Nem. Ennek a kornak vége, legalábbis több jel is arra utal több szempontból is inkább a realitásra törekednének a fejlesztők.

A legújabb ilyen részlet, hogy a WW2-ben alapból nem fogunk tudni végtelenül sprintelni. Az információt a Sledgehammer társalapítója, Michael Condrey osztotta meg Twitteren egy kérdező kommentjére válaszul. Az ugyan nem derült ki, hogy ez csak az egyjátékos kampányt érintő változtatás, vagy multiplayerben is elfelejthetjük a nagy hazafutásokat, de mi az utóbbiban reménykedünk.

Arról már korábban is szóesett, hogy a WW2 egyjátékos kampányában nem lesz automatikus életerő és lőszer regeneráció, mert a fejlesztők szerint fontos lesz a történet szempontjából, hogy a játékosok átérezzék milyen is az, amikor meg kell becsülniük minden egyes töltényt. Ebből a szempontból nézve logikus, hogy akkor ne terminátor tüdővel szaladgáljunk a pályán.

A Call of Duty: WW2 November 3-án jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. A játék már előrendelhető, amivel egyben a privát bétához is hozzáférést szerezhetünk.

(Forrás: vg247.com Kép forrása: vg247.com)