Jump to content

Nem indult fényesen a Fridayt he 13th: The Game története

2017. 05. 29. 20:38

A Fridayt he 13th: The Game iránti érdeklődés gyakorlatilag rögtön a megjelenése után fejest ugrott a csalódás mélységesen mély latrinájába. Jelenleg ahogy áll a játék, az tényleg horror lesz, csak egy másik értelemben.

Szerver problémákkal és elavult Xbox One verzióval mutatkozott be a Fridayt he 13th. Savanyú sors ez a horror játék rajongóinak. Igazi cserbenhagyásos gázolás, amire nincs bocsánat. Gyakorlatilag nem lehet hova nézni a játékkal kapcsolatosan, hogy ne az elégedetlen játékosokba futnánk bele. A Reddit threadektől kezdve a Steam fórumán át a játék saját hivatalos fórumáig, mindenhol vérben forgó szempárok jönnek szembe és teljesen jogosan.

Az egyik nagy baki a szerverekhez kapcsolódik. A játékosok egész egyszerűen nem tudnak bejelentkezni, ami banálisan hangzik, de tényleg ez van. Elviekben túlterheltek a szerverek, de ez esetben nagyon alábecsülték a játék iránti érdeklődést a fejlesztők. Másrészt akik be is tudnak lépni a játékba, azok se lesznek elégedett, mert az eredményeit nem tudja elérni a szerverről és játszani se tud másokkal csak hosszas várakozás után. Mindezt a fórumokon panaszkodó játékosok szerint még vacak irányítás, vacak játékmenet és ronda animációk is tetézik.

A másik baki még ennél is fenomenálisabb. Az Xbox One kiadás egyszerűen úgy néz ki, mintha nem a játék végleges verziója lenne. Hiányzik belőle a tutorial, csúnyább is és még a menü se stimmel. Mintha egy rossz bétát kaptak volna a vásárlók.

A fejlesztők megígérték, hogy amint lehet minden javítanak. Hát sok szerencsét kívánunk hozzá. Így utólag világos, hogy miért is kellett anno elhalasztani a játék megjelenését. Emlékezzünk vissza, mit mondtak akkor a fejlesztők és vessük össze azzal, amit most látunk.

(Forrás: vg247.com Kép forrása: vg247.com)